
Органами Пенсійного фонду України постійно проводиться верифікація особистих даних отримувачів пенсій, соціальних послуг, страхових виплат, житлових субсидій та пільг, які містяться в електронних пенсійних справах та особових рахунках.
Правові та організаційні засади здійснення верифікації та моніторингу державних виплат в Україні визначені Законом України «Про верифікацію та моніторинг державних виплат». Метою Закону є підвищення адресності державних виплат, сприяння розбудові системи соціального забезпечення, а також забезпечення ефективного використання бюджетних коштів.
До державних виплат, які підлягають верифікації згідно цього Закону відносяться зокрема пенсії, соціальні послуги, страхові виплати, житлові субсидії та пільги.
Тобто верифікація – це комплекс заходів щодо збору та перевірки достовірності інформації, що визначена законодавством для призначення, нарахування та/або здійснення державних виплат і впливає на визначення права на отримання та розмір таких виплат, а також виявлення невідповідності даних у автоматизованих інформаційних системах, реєстрах, базах даних.
Отримувачі пенсії, соціальних послуг, страхових виплат, житлових субсидій та пільг, у разі виникнення таких обставин, як:
- отримання нового зразка паспорта громадянина України – ID картка;
- зміни прізвища, ім’я та по батькові;
- зміни номера облікової картки платника податків;
- в разі зміни місця реєстрації (прописки) або при знятті з реєстрації;
- виїзд за межі держави – повинні повідомити органи Пенсійного фонду та надати відповідні документи.
Тож, у разі отримання повідомлення від органів Фонду про необхідність звернення з відповідним документом, просимо без зволікання звернутись з необхідними документами для проведення ідентифікації та актуалізації даних.
Головне управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області